Gert Lambers - 19 Dec 2022

Wist u dat u door te digitaliseren fors kunt besparen in alle afdelingen van uw bedrijf? Het rendement is simpelweg indrukwekkend, en dat zowel in administratie, sales, finance, human resources als in de IT.

Administratie

Via clouddiensten kan u belangrijke bedrijfsgegevens veilig op afstand opslaan, terwijl uw medewerkers toch realtime toegang hebben tot actuele informatie. Dit verhoogt de efficiëntie van het team en vermindert de kosten voor de aanschaf van hardware. Door alle documenten te digitaliseren zijn er ook geen fysieke dossierkasten meer nodig, waardoor u ook nog eens bespaart op kantoorruimte.

administratie

Sales

Door te automatiseren winnen uw verkoopadviseurs kostbare tijd terug die ze vroeger verloren aan handmatige processen. Veel tijdverslindende workflows kunnen nu eenvoudig en effectief via digitale systemen worden afgehandeld. Zo houden uw medewerkers meer tijd over om relaties op te bouwen met uw klanten en leads binnen te halen.

Finance

Factuurbeheer en verwante activiteiten lenen zich perfect tot automatisering. Slimme technologie die helpt bij het betalingsproces zorgt voor nauwkeurigheid voor uw klanten, uw financiële teams voelen dan weer minder druk om goedkeuringen en tijdschema's op te volgen. Zo kunnen ze transacties sneller afronden zonder kans op reken- en andere fouten.

Facturen kunnen automatisch door workflows en goedkeuringen lopen, waardoor de kans kleiner wordt dat ze op iemands bureau blijven liggen of worden opgehouden omdat een bepaalde medewerker die dag niet op kantoor is. In een geautomatiseerde flow kunnen facturen immers overal worden geopend en effectief worden beheerd, ongeacht de locatie van het team of de medewerker.

Human resources

Het onboardingsproces van nieuwe medewerkers brengt heel wat werk mee voor de personeelsdienst. Gelukkig kunnen workflowmanagement- en administratiesystemen het werk verlichten. Terwijl documenten en formulieren op de achtergrond worden beheerd en nieuwe personeelsleden de tools ontvangen die ze nodig hebben om hun werk te doen, kunnen HR-professionals zich op de werkvloer concentreren op de essentie: het onderdompelen van nieuwkomers in de organisatiecultuur.

HR

IT

Een digitaal archiefbeheer is een gegarandeerde manier om organisatiegegevens veilig te beheren, terwijl alle teamleden toch gemakkelijk toegang hebben. De ingebouwde cyberveiligheidsmaatregelen en digitale vangnetten verhinderen ook blootstelling aan externe bedreigingen zonder dat voortdurend toezicht vereist is. Dit resulteert in meer efficiëntie en minder kosten.

Contacteer ons