Uw ICT optimaal afstemmen op de noden van uw bedrijf en uw gebruikers optimaal ondersteunen bij het gebruiken van die infrastructuur. Daar draait het al meer dan dertig jaar om bij Aurelium. Om die optimale ondersteuning te blijven bieden hebben we de First Support Onsite dienst in het leven geroepen. Specifieke first line support bij u op kantoor, op vaste dagen en helemaal ten dienste van uw gebruikers!

Snelle en accurate hulp voor uw gebruikers

U kent het vast wel. Die kleine, maar erg vervelende ICT-ergernissen. Word hangt vast. Outlook doet raar. Het printen lukt even niet. Een update is vast gelopen of veroorzaakt wat problemen in uw interne software applicatie…

Meestal zijn het geen erg grote problemen en het is zeker niet zo dat heel uw ICT infrastructuur er even uit ligt. Maar vervelend zijn die problemen wel. Zeker voor de gebruiker die er op dat moment mee geconfronteerd wordt en niet kan doen wat hij wou doen. Maar net omdat het gaat om zogenaamde “kleine” probleempjes is het inschakelen van een externe ServiceDesk die dan via telefoon of schermovername ondersteuning biedt vaak net “overkill”. Of het voelt toch zo aan. Bovendien gaat daar vaak een wachttijd mee gepaard die door uw gebruikers vaak als “erg lang” wordt aangevoeld. Ook al komt de support perfect eigenlijk relatief snel en accuraat. Maar als u nu iets wil doen en dat lukt niet, voelt dat altijd erg vervelend aan.

Enthousiaste, vriendelijke en directe assistentie

Het is nu net voor dit soort problemen dat we de First Support Onsite in het leven hebben geroepen. Wij voorzien een enthousiaste medewerker van Aurelium bij u op de werkvloer (volgens afspraak alle dagen of slechts enkele dagen per week) die uw gebruikers op een vriendelijke, snelle en directe manier verder helpt!

Onze First Support Onsite medewerkers zijn allemaal jong (of jong van geest) en vooral bijzonder hulpvaardig. Is een bepaald probleem net te complex of ligt het buiten hun kennisdomein kunnen ze bovendien rekenen op de steun van het volledige Aurelium team om hun verder te helpen. Zij gaan dan in communicatie met ServiceDesk of andere diensten om het probleem te verhelpen, weer een vervelend taakje dat wordt weggenomen bij u en uw gebruikers dus!

Op maat van uw behoeften

Zoals al onze diensten en zoals u dat van ons gewoon bent, wordt ook deze dienst helemaal afgestemd op uw behoeften. Heeft u graag iedere werkdag iemand ter plekke? Dan regelen we dat, volstaat het om slechts één of enkele dagen per week iemand bij jullie onsite te hebben, ook dat kan worden geregeld.

Neem dus gewoon zo snel mogelijk contact op met ons zodat we de mogelijkheden verder kunnen toelichten en u een voorstel op maat kunnen bezorgen!

 

Gerelateerde oplossingen

Veelzijdige en ervaren engineers om uw ICT-infrastructuur optimaal te verzorgen.

Licensing Specialisten geven advies voor een optimaal Software Asset Management. 

Uw computerproblemen snel, efficiënt en kwalitatief opgelost dankzij de Aurelium Service Desk

Getalenteerde developers bouwen gebruiksvriendelijke SharePoint-omgevingen. 

Polyvalente en ervaren ICT-managers die u het hele jaar door strategisch begeleiden.

Ervaren trainers helpen uw medewerkers nieuwe technologieën vlot omarmen.