Onze Service Desk-medewerkers staan voor u klaar om al uw computerproblemen te verhelpen, zowel op het vlak van hardware als software. Inkomende vragen en incidenten worden volgens prioriteit behandeld. Dit kan zowel vanop afstand als ter plaatse, zodat ze zo snel mogelijk en volgens de overeengekomen service level agreement kunnen worden opgelost. 

Hoe werkt de Service Desk? 

Ticketingsysteem

Om u zo goed mogelijk te helpen, werkt de Aurelium Service Desk met een ticketingsysteem:

  1. Op basis van de eerste informatie maken we een ticket voor u aan, dat het probleem zo goed mogelijk in kaart brengt. 
  2. Uw vraag wordt doorgegeven aan een Service Desk Engineer, die u in 1e instantie vanop afstand zal proberen te helpen. Zo winnen we tijd en vermijden we onnodige verplaatsingskosten.
  3. Indien een remote interventie onvoldoende blijkt, wordt een afspraak gemaakt om zo snel mogelijk een medewerker ter plaatse te sturen om u verder te helpen. 

Communicatie met de Service Desk

Naast expertise en technische vaardigheden staan ook communicatie en klantgerichtheid centraal bij onze Service Desk-medewerkers. Het team houdt u telkens op de hoogte van de stand van zaken.

Bij elke communicatie over hetzelfde incident is het belangrijk uw ticketnummer telkens in het onderwerp van uw mail te vermelden. Zo blijft alle communicatie netjes gebundeld en kunnen wij u veel efficiënter helpen.

Bereikbaarheid Service Desk

De Aurelium Service Desk is elke werkdag bereikbaar tussen 8u en 18u. U kunt: 

Andere garanties en snellere service nodig?

Een goede service is van groot belang. Hoewel wij zo snel mogelijk op uw vraag reageren, kan het zijn dat u aangepaste garanties of een hogere service level nodig heeft dan wat standaard aangeboden wordt. 

Zo heeft u misschien ook support buiten de kantooruren en/of in het weekend nodig? Geen probleem! Contacteer ons voor een service level agreement op maat van uw behoeften. 

Contact opnemen